Tisdagstankar

Någon mer än jag som inte orkar gå upp ur sängen idag, trots att klockan är halv ett?
Någon mer än jag som ändå känner att man måste gå upp, inte för att man har supermycket att plugga (vilket jag då har), utan för att Våra bästa år snart börjar?
Någon mer än jag som ätit samma maträtt en vecka i rad nu?  
Någon mer än jag som tycker att Vem vet mest? är ett riktigt kanonprogram?
Någon mer än jag som hade velat hugga av sin fot just nu?
Någon mer än jag som borde städa men alltid hittar något annat, mer underhållande, att göra?

Någon mer än jag som tycker att män är sjukt överskattade?

Nej dags att gå upp, ta en dusch och läsa Sveriges Lagar!

Usch, det är nästan så att jag vill kräka när jag tittar på den.. Män och Lagboken. Sjukt överskattade båda två.

Kommentarer
Postat av: En härlig kille.

Män är sjukt överskattade. Härliga killar däremot, ojojoj, där har vi något som man aldrig kan få nog av!



Men äta samma maträtt en vecka i rad är väl inte så konstigt? Jag åt thaikyckling i rödcurry till både lunch och middag varje dag i säkert ett halvår när jag insåg att jag var bäst i världen på just thaikyckling i rödcurry :) Vilken rätt är det du har fastnat för?

2008-09-17 @ 05:46:35
URL: http://blogg.sagovarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0