Trött..

Jag är så sjukt trött hela tiden. Somnar när jag verkligen inte borde. Hade frukost och plugg här i morse med basgruppen. Seminariefrågor blir såå mycket roligare med nybakta bullar och gott pålågg (och godis!). Vi hann i alla fall med mestadelen av frågorna innan vi höll på att däcka allihopa. När de andra gått hem så var det meningen att jag skulle börja på min Tillämpningsuppgift om transplantationer, men efter Våra bästa år, lite surfande och en god lunch, så somnade jag i soffan och vaknade inte förrän nu, två och en halv timme senare. Och inte ens nu orkar min kropp ta tag i det!! Kom igen nu Petra. Kom igen!

Okej men innan jag tar tag i det så ska jag lägga upp bilderna från i fredags. De kommer här:
Jag redo för festLouiselJohannaHannapannaFridaJag

Sådär. Dags att läsa nu!

Dagens låt: Gabriella Cilmi - Sweet about me
Snygg tjej, härlig låt och klockren video!
http://www.youtube.com/watch?v=ElY5Gr845Fw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0