Don't take my livmoder!

Jaha, det var ju jävligt läskigt idag hos gynekologen. För det första var en en läskig man som skulle rota. Och för det andra så berättade han typ inte en enda gång vad han gjorde. Jag bara såg mikroskop, långa saxar och en stooor tång. Riktigt obehagligt men jag klarade det fint! Nu håller vi tummarna för att provsvaret ska vara bra..

Sedan blev det mys i parken med Elin. Köpte med oss glass, gifflar och dricka och låg och snackade tills vi frös. Sedan gick vi en runda på en orientaliska marknaden. Mysmys med en massa fina vattenpipor!
 
Nu är jag helt slut.. Ska skriva lite på hemtentan och sen sova. Imorgon blir det första besöket på Entré för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0