En morgon i sorgens tecken

Min morgonhjälte har fått sparken från The Voice!! Andelningen är tydligen att han moonat. Hallå, vad har hänt med människornas humor? Han är ju en av Sveriges roligaste människor och han får mig alltid att börja dagen med ett leende. Jag kommer sakna hans rap-attacks. Och jag kommer sakna hans charm och gulliga nördighet. Och jag ska lätt skicka ett protestmail till The Voice för att de förstört min morgonstund. Gör det ni också!


"Min teori är att tomten besöker Danmark som sista land på julafton,
för han var alltid helt dyngrak när han kom till vårat hus"

Kommentarer
Postat av: Anna

LURAD! Hahahaha.. Jag hade dött om han fått sparken på riktgt. Det e ju han som gör hela vakna med the voice! Underbar kille

2009-04-04 @ 22:40:52
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0