Okej, ett nytt inlägg är önskat!

Du ska få din önskan uppfylld Johanna! Fyfan vad jag har bloggtorka.. Har ett fältarbete och en hemtenta att skriva. Plus att vi har skola i princip varje dag och att det är så fint väder. När ska man ha tid och ork att blogga?

I helgen blev det KB både fredag och lördag. I fredags var det Highway to hell i Vinhylbaren och det var underbart! Grym musik och grymma människor.. Inte lika roligt att jobba hela lördagen sen bara. På kvällen blev det födelsedagsfest hos klasskompisen Frida innan utgång. Trevligt!



Darren, Olle och Jack


Matilda, Olle och moi


Helena och jag

Imorgon är det dags för mitt andra cellprov. Det första var tydligen inte så bra. Jag är nervös som fan.. Men det behöver ju inte vara nåt farligt. Elin ska följa med och sen ska vi äta glass i Folkets Park. Så nu känns det lite bättre.. :)

Okej, over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad snygg du är på bilderna ovan! :)A real hotti hihi. Hur gick cellprovet då? Puss

2009-04-21 @ 10:22:46
Postat av: elin

Jag ska hålla din hand om de så behövs babbbbbbbby!

åh glass, ska köpa två.

hihi

2009-04-21 @ 11:36:22
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0