Ännu en helg överstökad

Fredag: Efter skolan blev det tvätt och städning för hela slanten. Sedan drog vi hem till Stoffe och festade och dansade och hade allmänt trevligt, bortsett från en Securitasvakt som ringde på dörren och klagade på ljudnivån. Vi var inte ens högljudda (enligt mig iaf.. haha). Det blev självklart KB och det var lika trevligt som vanligt. Mycket dans!

Lördag: Var såå trött så sov ganska länge. Sedan kom mamma och pappa hit och hämtade upp mig. Vi åkte hem till dem och det var härligt att få komma "hem" och bli ompysslad och få snacka av sig lite. Sedan körde de mig in till Therese och hennes kusin John och vi åkte tillsammans in till Jossan och Tomas i Helsingborg. Hade en riktigt trevlig kväll trots att vi var ganska så slitna allihop (utom Jossan som var på G och drack vin i mängder). Blev ingen utgång men dock världens största kebabpizza och en jädrans massa snack och melodifestival.

Söndag: Vaknade upp på Jossans och Tomas soffa vid tolv. Käkade kebabpizza till frukost sedan tittade jag och Jos på Sex and the city-filmen. Fan jag lipade även denna gång.. Den är fabulous! Köpte med mig McDonalds-mat på tåget till Malmö och nu har jag skrivit lite på ett skolarbete, tittat på Lost och ätit pasta.. Faaan, vad hände med mitt nya liv? Nu är jag arg på mig själv! Fast söndag är väl vilodag..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0