Backyard vs Stockholm

Ikväll spelar Backyard Babies på KB. Ett av mina favoritband på ett av mina favoritställen. Men är jag där? NEJ. Jag ska åka till Stockholm i nästa vecka och känner att jag måste hålla i pengarna tills dess så jag kan leva ett riktigt lyxliv där. För vem kan åka till Stockholm utan att shoppa ihjäl sig på Top Shop? Inte jag i alla fall.. Åh, bara jag skrev Top Shop precis så fick jag pirr i hela kroppen. Vad underbart det ska bli!!

Däremot så fick jag komma på Olles förfest ikväll. Vi lyssnade på Backyard och snackade skit. Och medans de andra drack öl och Jack & Cola så drack jag alkoholfri Cola och åt Ben & Jerrys. Underbart! Fick till och med kommentaren från Martin att jag var så himla rolig och skrattsjuk idag när jag var nykter. Det är ju kul att höra att man inte behöver alkohol i kroppen för att roa sina vänner ;) Jag passade även på att äta upp pojkarnas matrester. Det gäller att vara ekonomisk och sparsam (snål?) när man är student! Killarna höll på att skratta ihjäl sig när jag berättade att jag pantade burkar och tömde spargrisen för att kunna köpa Ben & Jerry idag. Haha.. Nej, riktigt så illa är det inte. Jag bredde på historien lite.. Men det får man faktiskt göra i vårt gäng!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0