Bilsex... Någon?

Va fan.. Alltså dessa brittiska dokumentärer blir bara sjukare och sjukare. Ikväll handlar det om människor som tänder på bilar. Visst, jag älskade verkligen min Åke. Men aldrig hade jag kunnat tänka mig att sätta på honom. Han var helt för hård och snabb. Eller.. Hur lät det egentligen? Men ja, även om metrosexualitet är helt oförståligt för mig så är det ju faktiskt så att dessa människor har all rätt att leva ut sina sexuella behov, så länge det inte skadar någon annan. Så kör på!

Nu sitter jag och firar lillfredagen (och blivande årets spelbloggares namnsdag) med en blå drink. Det finns alltid något att fira. Glöm inte det! Imorgon ska jag fira lillördagen med cider och glamrock. Ljuuuuvligt!

Kvällens låt: White Lion - Leave Me Alone
Ladda ner! Det svänger som tusan!

Kommentarer
Postat av: En härlig kille.

Jag har svårt att tro att jag ror priset i land, men det är juh alltid fint att bli nämnd i samband med blå drinkar :) Bottoms up pumpkin!

2009-02-24 @ 22:13:36
URL: http://blogg.sagovarld.se
Postat av: Ollebolle

Haha, kör på va ju galet festligt uttryck! :)

2009-03-01 @ 02:03:32
Postat av: Petra

Haha, ja ordvitsar tröttnar man aldrig på ;)

2009-03-01 @ 20:18:58
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0