Första dagen på mitt nya liv

Det känns som att jag skrivit om detta tidigare. Men fan, nu menar jag det på riktigt! Nu ska jag försöka leva ett sundare liv med en tajtare kropp. Jag vill må som en kvittrande fågel varje minut!! Har precis varit ute på en promenad på 1 timme och 40 minuter. Över 15000 steg har jag gått idag. Inte illa för första dagen!! Jag är så himla stolt över mig själv. Detta ska firas med en fralla med ägg. Mums!

Och btw.. Jag klarade min tenta!!!! Ingen mer juridik alltså. Alla säger att det ska vara den svåraste terminen men jag har klarat av den fint utan någon som helst omtenta. Denna dagen är great :D



Kommentarer
Postat av: jos

Härligt med ditt nya liv och att du klarade tentan. Men det jag mest undrar över är när du ska bjuda med mig på den nya heta klubben? ;) Puss gumman

2009-02-10 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0