Hemma i sköna Malmö

Jag har haft några helt fantastiska dagar i Stockholm! Hela onsdagen blev det shoppning. Handlade en tröja på Topshop och två tröjor på G Star. Dagen avslutades med barhäng på en pub på söder. Igår var vi i simhallen och badade bubbelpool och bastade. Sen blev jag bjuden på en riktigt god middag och ost, kex och vin. Härligt härligt! Tågresan hem gick sjukt fort och jag var framme i Malmö vid två, hem och lämna sakerna och sedan jobbade jag 16-21. Full rulle alltså och imorgon blir det jobb igen. Sedan ska jag förhoppningsvis ta mig hem till Carro och gå ut en runda. Var väldigt längesen vi umgicks så det hade varit skoj.

Nu blir det snart sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WELCOME BACK BABY!

2009-02-21 @ 13:10:02
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0