Movies

Jag som sällan tittar på film har på tre dagar sett tre filmer. Tre bra filmer dessutom!

Changeling: Känslosam och sorglig film. Riktigt bra och gripande. Man känner verkligen med mamman som förlorar sitt barn. Man blir både arg och ledsen. Och om en film kan framkalla sådana äkta känslor så är den verkligen sevärd!

Twilight: Filmen som alla pratar om! Detta gjorde att jag hade enorma förväntningar. Lite besviken blev jag allt. Men Edward var het (dock inte såå het som jag hört, han är mer het för att han är lite farlig och mystisk). En väldigt lättsmält och underhållande film överlag. Jag kom på mig själv att sitta och le ungefär konstant under hela filmens gång. En klart godkänd film. Jag kommer absolut att se den igen!

Dan in real life: Riktigt underhållande! Man kan ju inget annat än att älska Steve Carell! Han är en fantastisk skådespelare. Rolig och lättsam film med helt underbara karaktärer. Rekommenderas varmt!

Nu har jag snusat igen.. Men jag har satt upp regler. Det är en bra start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0