Nu åker jag till huvudstaden

Jag kände att jag var tvungen att göra lite research efter den otroligt konstiga drömmen. Jag googlade fram adressen Kungsgatan 5 i Stockholm och där hittade jag företag som bland annat Duka, BikBok, Cityjuristerna och Make up store. Undrar vad jag skulle där och göra? Köpa nytt häftigt smink och nya kläder till hjälteintervjuerna som förmodligen skulle komma? Anlita en jurist som skulle hjälpa mig att krossa Dimera? Detta är fortfarande ett mysterium..

Imorgon åker jag till Stockholm för att leka detektiv. Jag återkommer om jag får fram någon mer konkret information om fallet.

Ps: Jag ska även hinna med att träffa sweetypie, gå på bio och shoppa massor av kläder! Många flugor i en smäll alltså!

Kommentarer
Postat av: En härlig kille.

Jasså, du är i Stockholm nu då med andra ord? Nåja, du har juh mitt nummer om din sweetypie skulle visa sig ha en alltför besk eftersmak ;)

2009-02-17 @ 09:08:22
URL: http://blogg.sagovarld.se
Postat av: Anonym

Hoppsan. Haha

HA SÅ SKOJ & kom säkert hem till mig.

2009-02-17 @ 09:49:08
Postat av: Anonym

det var elin såklart

2009-02-17 @ 09:49:26
Postat av: M

Du é väl medveten om att det är från allt monopol spelande du fått kungsgatan från;-)

2009-02-17 @ 18:07:16
URL: http://www.homo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0