Sleaze the night och migrän

Igår var en kul kväll! Elin och Josephine kom hem till mig och vi drack drinkar och käkade kladdkaka som jag bakat :) Sedan drog vi till Bodoni och lyssnade på Danger, Baby Jane och Stripped. Bra musik och riktigt roligt att träffa alla vänner man inte ser så ofta! Och vilka män då!! Jag säger bara wow wow wow till Baby Jane. Långt hår och tatueringar kan aldrig gå fel.. Fortsätt så! Jag nöjde mig dock med två cider för att klara av skolan idag..


Baby Jane.. Heta som få..

MEN jag vaknade med värsta migränen. Låg i sängen till klockan fyra då magen kurrade. Nu är jag helt slut i hela kroppen. Det känns som att helt jag är slutkörd. Det blir tidigt i säng ikväll. Vill inte missa föreläsningen imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0