Today it's my B-day!

23 år. Åh herregud.. Men det känns iofs ganska så ungt. Hjärligt tack för alla gratulationer från alla håll och kanter. Jag är en lyckligt lottad människa :D Idag kommer Jennie hit på middag. Jag ska bjuda på spaghetti och köttfärssås. Haha, kanske inte så glammigt men det är min födelsedag och jag är sugen på det!!


Jag önskar mig en sån här tårta idag.. Någon? :)


Eller varför inte en sån här? Haha, usch nej.. Fyfan vad vidrigt. Men lite kul :)

Förresten så har jag inte snusat sen i lördags natt. Jag är sjukt stolt över mig själv. Lite besviken blev jag dock när jag idag råkade handla en dosa. Men den är fortfarande oöppnad. Och jag är fortfarande stolt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Nej men Gud! Vad äckligt! Haha..

2009-02-07 @ 22:32:51
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis i efterskott! Fy fan vad vidrig tårta, haha. Duktig du är med sluta-snusandet! Jag ska också... snart.

2009-02-08 @ 10:51:00
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0