Underbara sol!

Åh gud vilket vackert väder vi har! Sol gör mig till en lycklig människa. Man mår bättre och känner sig snyggare, eller hur?

Idag har jag haft föreläsning och praktikinfo 9-14. Sedan mötte jag upp söta Josse i stan och vi tog en fika på Espresso House. Sedan gick vi i affärer och provade kläder, men trots allt fint vi hittade så handlade varken hon eller jag någonting. Min mamma kommer att bli stolt över mig :) En riktigt mysig dag har det varit. Nu ska jag laga spaghetti och köttfärssås och sen ska jag titta på tv och hoppa lindyhopp. Tur att min psychogranne under har flyttat så att ingen klagar på mina dunsar. Haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lindyhopp?

2009-02-24 @ 18:48:46
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: Petra

Haha, jag kan visa dig imorgon ;)

2009-02-24 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0