Americas next top bitches

Jojo, dags för Top Model säsong elva. Och som vanligt så vet inte majoriteten av tjejerna hur man är vänlig och ödmjuk. Direkt när de träffar sina motståndare så vässar de både klor och tungor och tävlar, inte i vem som är bäst på att posera eller vem som blir snyggast på bild, utan i vem som kan de fulaste orden och vem som skaffar sig flest ovänner. Jag blir så trött. Ouppfostrade jävla bitchar! Men ändå kan jag inte sluta titta..

Isis är född som kvinna i en mans kropp. Alltså, hon har sett sig själv som en kvinna i hela sitt liv och ska operera sig så fort tillfälle ges. I mina ögon är hon då en kvinna, oavsett penis eller adamsäpple. MEN ojojoj, vilken grej resten av tjejerna gör av saken! "Åååh men det heter Americas Next Top Model, inte Americas Next Top Male", "Ouuuh, jag vill inte bada i samma pool som han som har en grej mellan bena". Men för helvete! För det första: Har du aldrig badat i en pool med en man innan du är med i programmet så är du en stor jävla tönt. För det andra: Det här är ren jävla diskriminering. Hur vet du att din bästa vän eller någon du träffar på krogen är en man eller en kvinna? Har du kollat noga innanför byxan? Spela roll liksom.. Det är väl personen som är det viktiga, inte bröst och kukar.

Avundsjuka är vad det heter. Avundsjuka för att hon vågar stå för den hon är och för att hon blir så in i helvetes mycket bättre på bild än vad ni blir. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0