Give me a G-shot!

Igår såg jag på Doctors på TV4 för första gången. Jag var väldigt skeptisk mot hela programidén men efter att ha sett det måste jag erkänna mitt skeptiska sinne besegrat. Okej här kommer det: Vilken kvinna skulle vilja få orgasm varje gång hon har sex? Och vilken kvinna vill få mer intensiva orgasmer än de redan har? Redan där är jag såld.. Det nya miraklet heter G-shot. Läkaren sprutar in en dos med collagen vid din g-punkt så att den blir stor och lätt att hitta. Ungefär som en läppförstoring, fast i andra änden av kroppen.. Det håller i ungefär 4 månader och än så länge har inga biverkningar funnits. Tjejerna på programmet som hade testat det var helt upprymda! De hade aldrig haft så bra sexliv som nu och de var i princip kåta konstant. Inte illa va, killar? ;)

En tjej berättade att hon hade fått orgasm när hon körde bil, bara sådär.. Fan, det här låter för bra för att vara sant. Undrar om detta kommit till Sverige än..? Tänk att få en orgasm under tentan imorgon! Det hade gjort allt så mycket roligare. "Jag kuggade tentan men jag hade i alla fall jävligt kul under tiden jag skrev den!".

För er som vill veta mer finns här en hemsida att gå in på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter intressant ;)

2009-01-15 @ 18:32:45
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: Anna

O MY GOD! Wwhat? E det sant? Give me, give me, GIIIVE MEEEEEEEEEE! =)

2009-01-17 @ 16:30:20
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0