Give me that dress!


Denna klänningen vill jag ha på mitt födelsedagspartaj. Fan vad hett det hade varit! Men är det någon som vet hur frakt och sånt där fungerar på forever21? Och hur lång tid tar det innan man får varorna? Johanna, svara i din telefon så vi kan beställa tillsammans!! :)

Idag har jag städat som fan. Imorgon måste här vara fint för då får jag fint besök. Det är riktigt spännande! Och imorgon börjar den nya kursen, Socialt arbete i mångkulturella miljöer. Låter jättekul och jag ser verkligen fram emot denna kurs, efter sömnpiller-kursen vi precis haft. So bring it on, Malmö Högskola!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman.. jag kan inte beställa förräns fredag. Har ju inte tillräckligt med pengar på mitt kort :P Men jag SKA beställa, så vi gör det tillsammans :D

2009-01-21 @ 11:28:10
Postat av: Anna

Guuuuud vad snygg!!!!

2009-01-23 @ 17:16:44
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0