Jag är hemma en lördagkväll!!

Dra på trissor, det var en evighet sedan jag var hemma och tog det lugnt en lördagkväll. Men ikväll gör jag det. Är riktigt trött och sliten efter en vecka full med äventyr och en helg full med jobb. MEN jag har lyxat till det med hummer, aioli och vitlöksbröd och nu sitter jag och äter godis och dricker cola. Det ska bli så skönt att vakna imorgon och vara pigg på en söndag! Tänk så mycket man kan göra när man inte är bakfull och trött. Jag ska diska, titta på tv, spela nintendo. Och laga och äta pilgrimsmusslor för första gången. Någon som har ett bra tips på tillbehör??

För övrigt så har veckan varit helt fantastisk. Har haft besök av en underbar människa och varit på strippklubb i Köpenhamn (som i och för sig inte var någon höjdare). Kan det blir bättre? OCH kanske är det pirr jag känner.. Ja, jo det är det nog. Det känns otroligt bra i alla fall och jag är sjukt spänd på fortsättningen. <3

 

Kommentarer
Postat av: Lisan

Veeeeeeeeeeeem e d??! :D

2009-01-25 @ 13:17:57
URL: http://www.nogg.se/anxiety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0