Kvällens TO DO

Ikväll ska jag ha en mysig hemmakväll. Men detta betyder inte bara vila. Jag har många uppgifter att utföra.

-Posta paket (done)
-Hämta paket (done)
-Dammsuga (done)
-Måla naglarna
-Förbereda maten till imorgon kväll
-Baka chokladbullar till fikan med pappa och syrran med familj imorgon förmiddag
-Bränna ut bra partymusik
-Diska

Det var nog allt. När allt detta är klart ska jag lägga mig på soffan och slappa till Let's Dance. Aah, vilken härlig kväll :)


Imorgon kör vi favoritstället KB såklart.. Men jag ska försöka undvika att bli lika full som jag ser ut att vara på denna bild iaf. Haha. Det blir nog svårt att hålla nu när jag inhandlat Bacardi Apple och Minttu till mig och frugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0