Låtlistan

En skiva har jag bränt inför morgondagens fest. Det gör jag inför nästan alla fester jag har. Det har blivit som ett obligatoriskt inslag och det är alltid uppskattat.

1. Copeland - Good Morning Fire Eater
2. Volbeat - Guitar Gangsters And Cadillac Blood
3. The Datsuns - Blacken My Thumb
4. Johnossi - 18 Karat Gold
5. Foo Fighters - Long Road To Ruin
6. The Datsuns - Hoochie Mama
7. The Killers - Human
8. Mustasch - Double Nature
9. Mötley Crüe - Girls Girls Girls
10. Pernilla Andersson - Johnny Cash Och Nina P
11. Mustasch - Kill You For Nothing
12. Queen - Don't Stop Me Now
13. Queens Of The Stone Age - Burn The Witch
14. Silversun Pickups - Lazy Eye
15. Mötley Crüe - Kickstart My Heart
16. Switchfoot - Oh! Gravity
17. Lukestar - The Shade You Hide
18. Volbeat - A Broken Man And The Dawn
19. Copeland - On The Safest Ledge
20. Moto Boy - A Room Without You

Okej, alla låtarna på skivan är ju inte jätteparty. Men det är bara för att jag ska kunna lyssna på den sen också. Mina favoriter just nu som kommer gå varma i cd-spelaren. Nice shit!


Kommentarer
Postat av: Lisan

Hoppas där e nån bra låt som jag tycker om :) Alltid när jag varit hos dig har jag fått nån ny favoritlåt.. haha! Blir det nåt framträdande idag? ;)

2009-01-31 @ 11:33:49
URL: http://www.nogg.se/anxiety
Postat av: Therese

Det är riktigt läskigt! Jag läste din blogg innan och insåg hur mkt jag känner igen mig i dig. Alltså, jag tror vi är ganska lika i sättet att tänka. Jag blir också rädd.

2009-01-31 @ 17:11:11
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0