Lugn och skön dag

Nu är jag back on track. Dagen har varit lugn och skön och jag har hunnit med en hel del. Har läst en hel bok om Kulturkompetens inom socialt arbete. Har lagat supergod mat. Idag blev det kyckling och vattenkastanjer i kokosmjölk och röd curry med ris och sallad. Mums! Sedan har jag tvättat och varit på styrelsemöte. En ganska så bra dag alltså! Och imorgon är det fredag :) Då ska jag till skolan och lämna in ett arbete. Sedan blir det seminarie med klassen. Och på kvällen ska jag städa och ta det lugnt. Och ladda inför födelsedagspartajandet som äger rum hos mig på lördag!

Ååh jag älskar helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LADDA LADDA!!! :)

2009-01-29 @ 21:59:17
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0