Men vi kör lite frågor då..

1. VAD HETER DU?
Petra Carolin Håkansson

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Grå jeans

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Moto Boys EP (som jag för övrigt ska höra i kyrkan på tisdag)

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Var med sötnosen, käkade caesarsallad och jobbade.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
En godisbit

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Sist jag var ute så var det mörkt och kallt.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Mathias som frågade om jag skulle ut. Men icke!

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Klädstilen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Äh jag snodde det.

10. HUR MÅR DU IDAG?
Jag är trött men mår alldeles utmärkt annars, tack.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Vatten och coca-cola

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Cider och fruktiga drinkar

13. FAVORITSPORT?
Oj.. Jag som inte ens gillar sport. I så fall får det bli fotboll.

14. HÅRFÄRG?
Blond egentligen. Just nu svart.

15. ÖGONFÄRG?
Bruna

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Soluppgång tror jag.. Har aldrig tänkt på det. Men det är ganska vackert =)

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
En storasyster som blir 27 i år.

18. FAVORITMÅNAD?
Juni, juli augusti.. Kan inte välja. Sommaren är bara bäst!

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Fan jag ser knappt film.. Såg nog Bangkok Hilton senast.

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

21. FAVORITHOBBY?
Musik. Spela, sjunga, lyssna, dansa, leva..

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Haha, nej verkligen inte. Jag, blyg?? 

23. FAVORITLÅT(ar)
Har massor! Det mesta med Hellacopters såklart.
Just nu är favoriterna:
Copeland - On the safest ledge
Moto Boy - A room without you
Pernilla Andersson - Johnny Cash & Nina P
Switchfoot - Awakening
och
Silversun Pickups - Lazy eye
Ladda ner för fan!!

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

25. KRAMAR ELLER KYSS?
Lätt kramar. Men gärna en blandning.

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande.

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad. Mmmm :)

28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Svara på vad? Gärna kommentera :)

29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Ingen. Upp till er att bevisa motsatsen ;)

30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Alla. Som sagt.. Upp till er.. Hihi.

31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Jag bor själv i en liten mysig etta i Malmö.

32. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU?
Snabba Cash. Har fan hållt på med den sen i somras. Den är tråkig men jag måste läsa klart den. Sedan blir det The Dirt och Hur man älskar som en porrstjärna. Självklart blandat med studentlitteraturen.

33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
I Are Droid och Johnossi på Debaser tror jag.. Snart är det Moto Boy och Volbeat!!

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen. Kör bärbart.

35. FAVORITSPEL?
TP. Och ingen kan vinna över mig, så är det bara!!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Hm.. Nej :(

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Inte ens det, tror jag.

38. ÄR DU ROMANTISK?
Haha, nej tyvärr inte.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja verkligen. Eller mer lyckligt lottad.

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen. Detta är inte ens ett mail vettu..

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Vakna upp och inte vara bakis :) Diska, städa lite, spela nintendo.. Bara ta det lugnt och njuta av en hel söndag för mig själv!

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
23:21

Fan vad jag är uttråkad..  

Kommentarer
Postat av: En härlig kille.

Jag har typ tjugo sidor kvar av Att älska som en porrstjärna och det är en enorm besvikelse. Jäkla tramslitteratur. The Dirt var fenomenal, men Jennas memoarer innehåller så mycket skit, och den är helt bedrövligt upplagd. Intressant på sina ställen, men som sagt, en klar besvikelse.

2009-01-25 @ 19:39:39
URL: http://blogg.sagovarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0