Nytt år!

Jaha, då var det 2009 och jag har inte skrivit på jävligt länge. Detta beror på att jag har haft fullt upp den mesta av tiden, och då jag inte haft fullt upp så har jag antingen sovit eller vilat på soffan.

Nyårsafton blev jättelyckad! Vi festade på i våra underbara balklänningar. Lekte lekar (som mitt lag vann såklart!) och dansade till halv fem på morgonen. Dagen efter samlades vi ett gäng och åt en underbar frukost av resterna som blev över och städade som aldrig förr.


Jag och fina Therese

På fredagen var det dags för födelsedagsfest för Jack Black. Han fick en Volbeat-biljett av mig, Olle och Mathias och presenten blev mycket uppskattad. Vi kommer ha så kul! Festen var trevlig. Däremot så var Hellnight ingen höjdare då där knappt var något folk. Men det blev bra musik och goda drinkar! Sedan gick vi till KB och körde sista dansen där.


Jag klädd i helsvart kvällen till ära

I lördags hade vi en helt fantastisk förfest hemma hos mig. Det var nostalgi för hela slanten. Gammal eurodisco (t ex allas våran Blümchen) strömmade ur högtalarna och humöret var på topp. KB var fullproppat med vänner och bekanta (och okända) och alkoholen flödade. Efter en stor kebab var jag sjukt nöjd och sov riktigt gott.

En ny dator har jag också hunnit införskaffa mig. En tidig födelsedagspresent från mina väldigt generösa föräldrar. Tack tack. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0