Tentaplugg dag 1

Fan jag har inte fått så mycket gjort som jag borde idag. Det var mycket roligare att städa kylen än att läsa. Men har läst ut Hälso- och sjukvårdsboken och har hunnit läsa halva Psykiatri-boken. Alltid nåt!

Jag rymde från tentaplugget i tre timmar för att gå på en Forever-kurs i Aloe Vera och hudvård. Det var mycket mer givande och mycket roligare. Man får en härlig energi av alla glada människor på dessa kurser! Därav har jag inte lust till att gå och lägga mig nu. Ännu mindre lust till att plugga. Imorgon blir det hårdare tag!

Jag kanske ska köpa träningskort.. Om Johanna och Lisan kan motivera mig riktigt rejält så ska jag investera i det när lönen kommer. Beach 2009, here we come!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0