Att skriva tenta på en halvtimme

Ja, det här gick ju som smort! Efter en halvtimme så kände jag mig nöjd med min insats och började rita blommor istället. Vi fick inte gå förrän efter en timme så man fick underhålla sig med något! Det känns som att tentaplugget med Helena igår gav resultat så det här ska jag ha klarat utan problem. Och om jag inte klarat den så måste jag ha missförstått hela tentan. Redan imorgon får vi veta resultatet så håll tummarna för mig!

Ikväll ska jag gå och titta på Män som hatar kvinnor på bio. Helt ensam. Första gången jag går på bio ensam men det är något jag alltid velat göra. Så nu ska det bli av! Ååh så skönt att få ha popcornen för sig själv. Jag kommer vara i himmelriket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0