Cellprovskontroll är inte så farligt

Ja, idag har jag då varit på min första cellprovskontroll. Det gick på fem minuter! Snabbt och effektivt. Det var inte alls så farligt, men lite obehagligt. Men den snälla barnmorskan sa att jag var jätteduktig. Då blev jag glad :) Hoppas att de inte hittar något konstigt. Hoppas att min livmoder är frisk. Hihi.

Nu ska jag snart till Maxi och jobba lite. Man måste ju tyvärr ställa upp ibland och jag behöver verkligen pengarna. För jag behöver verkligen den där bikinin och de där skorna.. Och de där byxorna, och den där tröjan. Och den där drinken.. Så bring it on Maxi! Nu ska jag sälja skinka och kyckling som aldrig förr!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad skönt att höra för jag skall gå på min första på måndag.. då behöver jag inte vara orolig då.

2009-03-04 @ 20:44:23
URL: http://dinnertoday.blogspot.se
Postat av: Julia

Vad skönt att höra för jag skall gå på min första på måndag.. då behöver jag inte vara orolig då.

2009-03-04 @ 20:44:48
URL: http://dinnertoday.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0