En kväll på Möllan

Efter 100 sidor, några glas cola och en påse chips bestämde jag och Mathias oss för att gå och ta några glas på Möllan. Det var bara till att hoppa ur velourdressen och klä på sig något mer passande. Och det blev en väldigt lyckad kväll! Jag kunde koppla bort skolan och alla böcker för en stund och bara njuta av sällskapet (Mathias och de söta damerna). Tack, detta behövde jag! Imorgon har jag ett fullspäckat schema. Gå till systemet och posten, tvätta, läsa, grädda pannkakor, packa, måla naglarna.. Så nu måste jag snart sova för att orka med allt. Men först lite dueller på vetgirig :)

Kommentarer
Postat av: M

Alltså kvällen höjdpunkt var ändå lätt när jag piska dig i duell efter duell;-) Rematch tonight, maybe? haha!

2009-03-25 @ 10:23:24
Postat av: Leia

Gott med chips.

2009-03-25 @ 14:14:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0