Fredagen den 13e is my lucky day!

Otur på fredagen den trettonde? Skulle inte tro det va. Jag svävar fortfarande på moln för min nominering och galainbjudan. Och ni vet väl att om ni röstar så har ni själv chansen att vinna 500 kronor på Eaststreet i Stockholm? Så rösta varje dag! Helst på mig :)

Ikväll ska vi fira med bastuparty hemma hos Elias och de andra grabbarna. Och imorgon blir det fest hos Mike och sen utgång. Jag känner på dig att denna helgen kommer bli en av de bästa. Eller det är den redan!

Kommentarer
Postat av: elin

Åh jag ska tänka på dig i helgen.

Känner att (förutom din goda nyhet) har varit den värsta på länge. FÖR NU MÅR JAG INTE ALLS BRA.

Jag är ledsen...hoppas jag får ett bra resultat hos doktorn bara & bra medicin så jag e kry i morgon ;)

2009-03-13 @ 16:02:02
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: Lisan

Det blev rätt med röstningen ändå och nu har jag röstat idag med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0