Män som hatar kvinnor

Första biobesöket utan sällskap är avklarat. Jag kan meddela att jag trivdes riktigt bra där i min stol med popcornen i knäet, utan några smutsiga fingrar som försökte stjäla dem. Och det var ingen som pekade eller fnissade åt att jag var där ensam. I alla fall inte så vitt jag såg. Detta kommer jag garanterat att göra fler gånger!

Och filmen då? Den var faktiskt lika bra som boken! Jag var arg, äcklad, upprymd, rädd, glad, spänd.. Allt som jag hade förväntat mig att vara. Klart sevärd! Och Lisbeth Salander var snygg som få i sin punkarutstyrsel (OCH det blonda långa håret i slutet..). Den som säger något annat ljuger. Eller har jävligt dålig smak.


Kommentarer
Postat av: Anna

VA!? Va du på bio själv? Du är min nya idol!!!! =)

2009-03-10 @ 21:17:48
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: elin

Ja jag sa att hon va het efter filmen va slut också.. Sådär perfekt mystisk.

Såg du då vilka muskler hon hade! shiit

2009-03-10 @ 21:58:38
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: Lisan

Hur gick tentan?

Postat av: Lisan

Usch då, det var ju inte kul :( Men, vad är det för fel på systemet då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0