Melodifestival och shopping

Nöjesguidenfesten var väldigt skoj! Vi dansade som vildar på The Rumble. Man måste ju variera sig :) De sista timmarna spenderades på KB. Även där blev det en del dans. Och det gick helfint att ta det lugnt med spriten, jag mådde prima dagen efter!

Och igår var det melodifestival-genrep som gällde. Var kul att se och väldigt mycket folk. Efter det så stannade min syster och hennes barn kvar hos mig. Vi gick på restaurang, tittade på den riktiga melodifestivalen, åt marängsviss och spelade massor av nintendo. Det var längesen jag hade en så lugn lördagskväll. Skönt!

Idag har vi varit ute och shoppat. Jag är sååå himla glad för mina nya saker. Köpte en väska och ett par skor. Jag ÄLSKAR mina nya skor. Ge mig vår nu så jag kan ha dem på mig!!


Söt liten väska


Sjukt heta skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0