Nostalgitrippen fortsätter..

Fy fan, idag mår jag INTE bra. Nyser hela tiden och min hals är torr och gör ont. Och jag har riktigt dåligt samvete för att jag inte kan jobba idag. Varför får man alltid det? Har känt av att halsen inte varit helt bra sedan i tisdags men jag hade lovat Jennie att följa med till Hotell StayAt:s galainvigning igår. Vi tog på oss fina klänningar och hade en jättetrevlig kväll med gratis mat och vin. Inte illa alls! Dock så gick vi hem ganska så tidigt för jag mådde helt för dåligt för att gå vidare sen.

MEN på hotellet så träffade vi Steve, en bekant till Jennie. Han och jag började att prata, och av någon konstig anledning kom vi in på Touch Me-tröjorna. Minns ni?? Det var tröjor som hade en viss färg, och när man höll handen på den så den blev varm så blev den en annan färg där. Såå coolt! Jag hade en lila när jag var liten och min syster hade en rosa. Och som Steve sa. Det värsta var när folk hade dem på gymnastiklektionerna. Då var tröjan först en färg när lektionen började och när lektionen var slut så var den en helt annana färg. Haha, nasty!

Kommentarer
Postat av: elin

Åh ja vad vi alla känner oss sjuka nu.

Själv känner jag mig konstig o sjuk på alla sätt.

Måste ändå jobba i morgon, finns absolut INGEN chans att jag inte kan komma.

Det är hemskt.

Men men, vi får sova en god natts sömn & hoppas vi är friska i morgon :)

2009-03-06 @ 18:38:26
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0