Ny kurs, och jag är laddad!

Guuuud vilken rolig dag det var i skolan idag. Började en ny kurs idag och skulle gå 9-16.30. Fyfan vad jag var otaggad när jag kom dit. Men tjejerna som var kursansvariga var riktigt härliga och vi har fått många skratt idag. Blev mycket praktiska övningar. Jag är riktigt förväntansfull nu och har redan börjat skriva i min loggbok inför hemtentan. Nu jääävlar kommer något relevant och praktiskt som jag kommer tycka är kul!

Vi gjorde en övning idag som gick ut på att vi i klassen skulle skriva ett ord till alla klasskamrater som vi tänkte på direkt när vi såg dem. Bara genom vad man utstrålar genom sitt yttre.  Här är mina lappar jag fick:
1. Snäll och blyg
2. Distanserad
3. Lugn
4. Hög integritet
5. Blyghet
6. Rocker
7. Självsäker
8. Mysig
9. Nyfiken
10. Lättsam men bestämd
11. "Grace"
12. Tuff
13. Snäll
14. Snäll
15. Rolig
16. Stabil
17. Tuff
18. Svårfångad

Haha, riktigt kul! Det är lite roligt att så många i min klass tror att jag är blyg och lugn. Eller jo, lugn är jag men blyg. Eeeh nej. Men jag är ganska så reserverad i min klass. Vet inte varför, har aldrig varit det tidigare i mitt liv. Men jag har svårt att släppa folk som jag inte känner in på livet. Det är nog därför. De som har träffat mig utanför skolan har beskrivit mig bättre känner jag. Eller var säger ni? Är jag tyst och blyg? ;)



Kommentarer
Postat av: elin

blyg! har jag nog aldrig sätt dig!

2009-03-13 @ 12:18:06
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0