Packat och klart

Nu har jag packat. Har en känsla av att jag glömt någonting men den känslar har jag nästan alltid även fast jag i princip aldrig glömmer något. Har också gräddat pannkakor som jag och Elin ska käka på tåget. Det blir chokladsås till. Vilken härlig lunch!

Och imorgon är det då den efterlängtade Banditfesten. Jag hoppas att alla röstat (på mig) ordentligt! Det ska bli otroligt spännande. Hela helgen ska bli spännande! Fest och shopping i Stockholm kan väl aldrig gå fel.

Så Elin. Pigga och glada imorgon så har vi en supertrevlig helg ihop. Ååh jag längtar :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas nu allt går bra i helgen och att du vinner!! :) Lycka till gums, och ha så roligt. Puss

2009-03-26 @ 08:35:33
Postat av: bitte

kuligt

2009-03-27 @ 11:18:28
URL: http://lovemercury.se
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

vilken söt liten flicka :3 <3



du är inte sugen på en ny bloggdesign? :*

2009-03-29 @ 13:14:11
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0