Snart Stockholm!

Gud, det var längesen jag skrev! Har haft fullt upp. Skolan överöser oss med litteratur, föreläsningar, tillämpningar, fältarbete, loggbok och hemtenta. Jag känner att jag håller på att bli halvt utbränd och är stressad i princip hela tiden. Inte okej!

Därför ska det bli så skönt att åka iväg på tordag! Jag och Elin ska hänga i Stockholm torsdag till söndag. Massa fest och shopping kommer det bli. Och vi ska bo på finfint hotell. Underbart! Och jag ska se till att vinna den där tatueringstävlingen också. Har jag åkt så långt så ska jag fan vinna!! Jag kommer vara nervös så jag kissar på mig på finalfesten.. Vad ska man ha på sig!?

Nej, men nu måste jag gå och läsa igen. Jag har inget liv för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

njut av ledigheten och stockholmo, det ska jag göra fast av en annan huvudstad :) lycka till, håller tummarna! hörs när vi är hemma igen båda två. kram

2009-03-24 @ 19:45:02
Postat av: maliin

typiskt att man var så ivrig att man glömde fylla i det ovanför...haha. :P

2009-03-24 @ 19:46:14
URL: http://malinrossanderärhetsomfan:P
Postat av: maliin

typiskt att man var så ivrig att man glömde fylla i det ovanför...haha. :P

2009-03-24 @ 19:47:15
URL: http://malinrossanderärhetsomfan:P
Postat av: Lisan

När du vinner, så kom ihåg mig i tack-talet... jag har röstat VARJE dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0