Sveriges snyggaste bandtatuering!

Gud vilken glad nyhet jag fick precis! Bandit har en omröstning just nu och de ska kora Sveriges snyggaste bandtatuering. Jag är bland de fem som gått till final av hundra sökande. Har blivit inbjuden på den stora finalfesten i Stockholm om två veckor. Så nu har jag och Elin bokat biljetter och ska ha en hel helg med gala i huvudstaden. Underbart!

Så ert uppdrag är att rösta! För visst är min tatuering (nummer 5) snyggast? :)
Rösta gör ni på den här adressen och man kan rösta en gång per dag:
http://www.bandit.se/index.php?page=6&underpage=416.73578


Kommentarer
Postat av: Lisan

Jag skulle in och rösta på daj, men fick till svar: "Du har redan röstat en gång idag.

Imorgon får du chansen att rösta igen." Så, antingen har någon röstat i mitt namn.. eller så är sidan fucked :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0